MENU
×

Reklamacja i konserwacja hulajnogi

Kupując hulajnogę w SkatePro masz 24 miesiące na reklamowanie produktu, jeśli pojawi się w nim defekt lub usterka.

Jeśli defekt/usterka pojawi się w ciągu 6 miesiecy od zakupu, wtedy zakładamy, że była ona obecne w momencie zakupu. W tym wypadku, jeśli to możliwe, SkatePro spróbuje naprawić/usunąć ten defekt do trzech razy a następnie wymieni produkt lub zwróci Ci pieniądze, jeśli naprawa będzie niemożliwa. Zużycie się materiału/produktu nie podlega prawu do reklamacji.

Jeśli produkt posiada więcej niż 6 lub 24 miesiące, klient musi udowodnić, że usterka lub defekt nie wystąpiły z powodu zużycia, nadmiernego przeciążenia, nieodpowiedniego użytkowania lub braku odpowiedniej konserwacji produktu.

Klient jest zobowiązany do poinformowania SkatePro o wystąpeniu szkody najszybciej jak się da po jej wystąpieniu. Jeśli otrzymasz produkt, który od początku posiada wadę, skontaktuj się ze SkatePro i nie używaj produktu.

Reklamowanie produktu oznacza, że w Twojej ocenie produkt posiada wadę, która jest nie do zakceptowania i oczekujesz jej naprawy.

Prawo do reklamacji zostaje utracone jeśli produkt posiada ślady nieodpowiedniego użycia, nie był używany, utrzymywany i konserwowany tak jak opisuje to instrukcja oraz przeszedł jakiekolwiek modyfikacje ( przemalowanie, nacięcia, cięcia )

Hulajnogi, utrzymanie, konserwacja i reklamacje

Hulajnoga jest złożona z różnych metalowych części, które są ze sobą połączone, skręcone, ściśnięte, zespawane lub połączone za pomocą nasmarowanych specjalnie łożysk i sterów. Oznacza to, że hulajnoga jest wrażliwym mechanizmem. Wszystkie części wymagają odpowiedniego utrzymania i konserwcji. Tak jak w zwykłym rowerze.

Wszystkie śruby, nakrętki i ster muszą być dokręcone przed użyciem. Za każdym razem. W razie wątpliwości prosimy zajrzeć do instrukcji producenta.

Żywotność hulajnogi znacząco się skraca jeśli używa się jej w wilgotnych warunkach, skacze z wysokości i robi triki oraz nie dba się o jej dobry stan.

Nasza polityka 24-miesięcy na reklamację oznacza, że nie musisz się martwić o różne, indywidualne przepisy dotyczące gwarancji i reklamacji u poszczególnych producentów. Oznacza to po prostu, że w ciągu 24 miesięcy od zakupu możesz złożyć u nas reklamację.


Jeśli chcesz u nas reklamować produkt, musisz wysłać nam co najmniej 3 zdjęcia produktu, które będą potrzebne do dokumentacji. W ten sposób przyspieszymy cały proces rozpatrywania reklamacji i zadecudyjemy o kolejnych krokach. Dzięki temu nie musisz odsyłac nam uszkodzonego produktu. Pamiętaj, że potrzebujemy co najmniej 3 zdjęć, o dobrej ostrości.

  • 1 x Zdjęcie podestu od spodu
  • 1 x Zdjęcie całej hulajnogi od boku
  • 1-3 x Zdjęcie usterki, można na nich zaznaczyć o które miejsce dokładnie chodzi

Oczywiście możesz również odesłać do nas produkt na Twój koszt. Koszty wysyłki zwrócimy Ci tylko w wypadku uznania reklamacji.

Pamiętaj, że każda hulajnoga może się kiedyś popsuć, jej żywotność w 100% zależy od jej użytkowania i odpowiedniej konserwacji.

Przejdź do Reklamowanie kółek do hulajnogi
Przejdź do Reklamowanie podestów do hulajnogi
Przejdź do Wszystko o hulajnogach wyczynowych.

';