Informacje o dostawie

Ta strona dotyczy zamówien z Polski. Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi czasu wysyłki, kosztów dostawy, śledzenia przesyłki oraz ceł/podatków.
Wysyłka od 0 zł
Koszty wysyłki zależą od wagi/rozmiaru produktu i wartości zamówienia. Całkowity koszt wysyłki jest obliczany przy kasie.
Koszt wysyłki każdego produktu można znaleźć na stronie produktu.
Czas dostawy
Przewidywany czas dostawy wynosi 2–3 dni robocze w przypadku produktów dostępnych w magazynie.
Szacowana data dostawy jest wyświetlana przy kasie po wybraniu metody dostawy i zostanie również podana w potwierdzeniu zamówienia.
Jeśli nie będziemy w stanie wysłać zamówienia z naszego magazynu w przewidywanym terminie, otrzymasz powiadomienie e-mailem.
Chcesz otrzymać sprzęt przed świętami?
Więcej informacji można znaleźć w sekcjach Jak otrzymać zamówienie na czas lub Najczęściej zadawane pytania dotyczące dostaw w okresie świątecznym.
Śledzenie przesyłki
Po wysłaniu paczki wyślemy Ci e-mail z numerem przesyłki i linkiem umożliwiającym śledzenie jej lokalizacji.
Uszkodzona paczka?
Prosimy o dokładne sprawdzenie paczki po jej otrzymaniu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt ze SkatePro. Zgłoszenie można złożyć za pośrednictwem naszego agenta AI o imieniu Ollie.
Szczegóły znajdziesz w naszym Regulaminie.
Cło i podatki
Wszystkie ceny zawierają polski podatek VAT, co stanowi 23%.
Zwrot Vat
Niestety w tej chwili nie oferujemy zwrotu VAT obywatelom i podróżnym spoza Unii Europejskiej.