Zaciski do hulajnogi
Niezawodne zaciski do hulajnogi trzymają wszystko razem
Na tej stronie znajdziesz wszystkie rodzaje zacisków do hulajnogi; zarówno SCS, jak i inne, ponadwymiarowe i zwykłe, poczwórne, potrójne i podwójne.
Zacisk jest klejem, który trzyma kierownicę i widelec razem, a dobrze wyglądający zacisk może naprawdę podnieść twoje uliczne uznanie. Podnieś więc poprzeczkę i ulepsz swoją hulajnogę o zacisk z wyższej półki.
Kompatybilność zacisków do hulajnogi
Zacisk należy dopasować zarówno do systemu kompresji, jak i zewnętrznej średnicy kierownicy.
Standardowe i ponadwymiarowe zaciski do hulajnogi
Wewnętrzna średnica zacisków do hulajnogi ma kluczowe znaczenie. Zacisk pasuje do kierownicy, więc jeśli jego wewnętrzna średnica jest mniejsza niż zewnętrzna średnica kierownicy, nie będzie pasował. Z drugiej strony, jeśli wewnętrzna średnica zacisku jest zbyt duża, nie będzie on mocno trzymał kierownicy.
Gdy zacisk jest opisany jako standardowy lub ponadwymiarowy, odnosi się to do jego wewnętrznej średnicy:
- Standardowe zaciski mają średnicę wewnętrzną 32 mm.
- Zaciski ponadwymiarowe mają średnicę wewnętrzną 35 mm i są przeznaczone do kierownic ponadwymiarowych.
Niektóre ponadwymiarowe zaciski są dostarczane z podkładką, dzięki czemu pasują również do standardowych kierownic.
Zaciski SCS a zaciski HIC, IHC i ICS
Zacisk jest integralną częścią systemu kompresji, jeśli używasz SCS. Innymi słowy, zaciski SCS są specjalnie zaprojektowane do konfiguracji SCS.
Jeśli zacisk nie jest SCS, będzie kompatybilny ze wszystkimi innymi systemami kompresji, w tym HIC, IHC i ICS, pod warunkiem, że średnica wewnętrzna jest odpowiednia.
Krótka uwaga na temat kierownic, szczelin i zacisków do hulajnogi
Szczelina to nacięcie w dolnej części kierownicy hulajnogi, które umożliwia zaciskanie kierownicy wokół podkładki kompresji w konfiguracjach HIC, IHC i ICS.
Jeśli używasz systemu kompresji SCS, kierownica nie może mieć nacięcia w dolnej części. W przypadku wszystkich innych systemów kompresji kierownica musi mieć szczelinę.
Zaciski SCS mają zwykle 3 lub 4 śruby do dokręcenia, ponieważ zaciskają się na większym obszarze, podczas gdy inne zaciski mają zwykle 2 śruby, ponieważ zaciskają się na mniejszym obszarze. Jeśli zacisk przekracza długość szczeliny, może to osłabić wytrzymałość strukturalną kierownicy.
Jeśli masz dodatkowe pytania, dowiedz się wszystkiego o zaciskach do hulajnogi z naszego przewodnika: