×
Menu
Ethic DTC Scooters

Ethic Pandemonium V1.5 Deck do hulajnogi wyczynowej

929,00 zł
(178)
Video
Hot
Zoom
Kolor: Czarny
Czarny
Polished
Długość: 490mm
490mm
W magazynie
Proszę wybrać
Nie, dziękuję
KROM Pop Rubber Kendama
Czarny (+ 59,00)
Czerwony (+ 59,00)
Dark Blue (+ 59,00)
Lavender (+ 59,00)
Sky Blue (+ 59,00)
Żółty (+ 59,00)
Lime Green (+ 59,00)
Pomarańczowy (+ 59,00)
Dark Green (+ 59,00)
Naked (+ 59,00)
Różowy (+ 59,00)
KROM DJ Pro MOD Kendama
Rolf (+ 119,00)
Dwesty (+ 119,00)
Proszę wybrać
Nie, dziękuję
Elyts Plecak
Rich X Elyts
Czarny/Biały
Czarny/Złoty
Proszę wybrać
Nie, dziękuję
Trynyty ArtAttacc T-shirt
S - Biały
L - Biały
XL - Biały
Produkty dodatkowe
Elyts Plecak
Elyts Plecak (1 sztuka)
Nie, dziękuję
369,00 zł
+ 259,00 zł
Trynyty ArtAttacc T-shirt
Trynyty ArtAttacc T-shirt (1 sztuka)
Nie, dziękuję
119,00 zł
+ 79,00 zł
KROM Pop Rubber Kendama
KROM Pop Rubber Kendama (1 sztuka)
Nie, dziękuję
99,00 zł
+ 59,00 zł
1 sztuka
Ilość
1 sztuka
2 sztuki
3 sztuki
4 sztuki
5 sztuk
6 sztuk
7 sztuk
8 sztuk
9 sztuk
10+
Ilość
1 sztuka
2 sztuki
3 sztuki
4 sztuki
5 sztuk
6 sztuk
7 sztuk
8 sztuk
9 sztuk
10+
Ilość
1 sztuka
2 sztuki
3 sztuki
4 sztuki
5 sztuk
6 sztuk
7 sztuk
8 sztuk
9 sztuk
10+
Ilość
1 sztuka
2 sztuki
3 sztuki
4 sztuki
5 sztuk
6 sztuk
Limited quantity available
Ilość
1 sztuka
2 sztuki
3 sztuki
4 sztuki
5 sztuk
6 sztuk
7 sztuk
8 sztuk
9 sztuk
10+
Ilość
1 sztuka
2 sztuki
3 sztuki
4 sztuki
5 sztuk
6 sztuk
7 sztuk
8 sztuk
9 sztuk
10+
  Zapisz na później
Gwarancja darmowej dostawy z tym produktem
Dostawa 2 dni robocze
365 dni na zwrot
Opis

Po dwóch latach pracy, ulepszania i doskonalenia decku, Ethic w końcu prezentuje swoje nowe dzieło - deck Pandemonium. Celem marki było stworzenie decku, który jest większy, a za razem bardzo oddziałujący. Nowy deck ma szerokość 120 mm, szeroka podstawa zepewnia stabilność i wytrzymałość co jest istotne podczas wykonywania trików na szynach i krawężnikach. Dzięki deckowi Pandemonium doznasz niesamowitych wrażeń! Ze względu na nowy sposób obróbki cieplnej deck jest lżejszy i bardziej wytrzymały.

Hamulec hulajnogi to również mała rewolucja! Hamulec zrobiony jest z nylonu i w porównaniu do poprzedniej wersji jest mocniejszy, cichszy, bardziej precyzyjny i lżejszy.

Deck dostępny jest w dwóch wersjach, deck o długości 570mm oraz 530mm, dla tych którzy nie są jeszcze gotowi na mega duży deck.

Uwaga:

  • Ze względu na fakt, że element hulajnogi cechuje wysoki poziom zaawansowania technicznego, aby poprawnie na nim jeździć posiadać odpowiednie umiejętności. Abyś był w stanie wykorzystać jego wspaniałe cechy, musisz być odpowiednio wytrenowanym riderem na poziomie minimum średniozaawansowanym. Jeśli nie posiadasz ani odrobiny przeszkolenia, możesz zniszczyć części hulajnogi lub doprowadzić do ich szybszego zniszczenia wywołanego niepoprawnym użytkowaniem.
  • Ten deck posiada zespawane nakładki z przodu i z tyłu decku w celu uniknięcia dostawania się brudu do środka decku. Jeśli wspomniane nakładki odpadną, nie ma to wpływu na jakość jazdy oraz wytrzymalość decku. Nakładki są bardzo podatne na złamania.
Specyfikacje
ModelDługość podestu
530mm53cm (20.9")
570mm57cm (22.4")
490mm49cm (19.3")
Szerokość podestu:
12cm (4.72")
Średnica koła:
100mm, 110mm
Szerokość ośrodka koła:
24mm
Waga:
1260g
Materiał:
Aluminium 6082
Stopień obróbki materiału:
T6
Design podestu (decka):
One-piece
Kształt Dropoutu:
Peg-cut
Concave:
Tak
Kąt główki ramy:
83°
Długość komina:
100mm
Rodzaj steru:
Integrated 1 1/8"
Ośki w decku:
Włączony
Rodzaj hamulca:
Flex Fender
Hamulec/Fender:
Włączony
Śruba do montażu hamulca:
Włączony
Oś koła:
Włączony
Średnica ośki:
8mm
Griptape:
Niewłączony
Opinie   (178)
Deck bardzo fajny, lekki, robi wrażenie. Świetnie się na nim jeździ, ale niestety jest nietrwały. Nie wytrzymał nawet 3 miesięcy.
krzysztof włoczewski (Kruszyn)
12/10/2021
Ocena: 3 z 5!
Odpowiedź od SkatePro:  Dziękujemy za czas poświęcony na napisanie opinii.

Cieszymy się, że deck spełnia oczekiwania w trakcie użytkowania. Lekkie decki ułatwiają wykonywanie tricków, ale - w związku z byciem wykonanymi z cieńszych materiałów - są mniej trwałe. Dlatego polecane jest wybieranie ich przez osoby, które oswoiły się już z większością tricków.

Jednocześnie przykro nam z powodu problemów z produktem. Zapraszamy do wysłania zdjęć ukazujących wadę na email@skatepro.com.pl, abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu sytuacji.

Pozostajemy do dyspozycji!

/Oliwia
Deck mi pękł po1,5 miesiąca jazdy jest bardzo lekki .
Karol Golec (Tarnów)
28/09/2021
Ocena: 5 z 5!
Mega fajny deck polecam
Patryk C. (Świnoujście)
12/06/2021
Ocena: 5 z 5!
Syn zadowolony!👍
Maciej Bienias (Szczecin)
10/05/2021
Ocena: 5 z 5!
Mega fajny i wygodny podest polecam
Monika Stachowska (Wrocław)
15/04/2021
Ocena: 5 z 5!
Wszystko ok. Towar zgodny z opisem, dostawa przyszła na czas.Polecam ten sklep.
BEATA W. (Mielec)
04/02/2021
Ocena: 5 z 5!
Wszystko ok. Towar zgodny z opisem, dostawa na czas. POLECAM
Dorota D. (Ustka)
20/01/2020
Ocena: 5 z 5!
Witam, Z dostarczonym towarem wszystko jest ok. (na szczęście nic w przesyłce nie brakowało). Problemem jest stan w jakim dotarła do nas przesyłka. Karton był rozdarty od mniejszego boku, uszkodzony tak że można było ręką dotknąć znajdujących w nich towarów. Proponuje zwrócić uwagę firmie kurierskiej.
Marcin Sadowski (Warszawa)
13/01/2020
Ocena: 4 z 5!
Odpowiedź od SkatePro:  Dziękujemy za poświęcony czas na napisanie opinii.

Cieszymy się, że zamówienie było kompletne i bardzo przepraszamy za uszkodzenia kartonu.
Jeżeli ma Pan możliwość podesłania zdjęć stanu paczki, w jakim ją Pan otrzymał, zgłosimy sytuację firmie dostarczającej Pana przesyłkę.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienie.

Pozdrawiam
/Anna
Świetne zakupy
Kacper Rygał (Sosnowiec)
13/01/2020
Ocena: 5 z 5!
Deck nie wytrzymał nawet roku syn bardzo intensywnie trenuje . Ze strony sklepu uznana reklamacja w ciągu jednego dnia za co bardzo dziękujemy
Magdalena Włodarczak (Kunice)
27/12/2019
Ocena: 5 z 5!
Super.
Justyna M. (Bełchatów)
02/09/2019
Ocena: 5 z 5!
Jestem bardzo zadowolony.Polecam
DOMINIKA SOPALSKA (Trzebnica)
06/08/2019
Ocena: 5 z 5!
Wszystko ładnie pięknie tylko przesyłka spóźniła się dwa dni, ale to tam luzik
Adam Krakowski (Boduszewo)
01/07/2019
Ocena: 5 z 5!
👌rewelacja
JANINA KARGOL (Bytom)
26/06/2019
Ocena: 5 z 5!
Pokaż wszystkie 178 oceny
SkatePro
Polityka prywatności Cookies Zasady i warunki