Opis
Kompletne wrotki Vi-Pro Carbon.
Karbonowa skorupa Vi-Pro.
Nie jest symetryczna, ale idealnie ukształtowana i anatomicznie dopasowana do stopy rolkarza.
Wykonana w 100% z włókna węglowego. Sprawia, że skorupa jest mocna i wspierająca. Skorupa Vi ma również mocowanie 195 mm z rowkiem Powerslide X, który umożliwia rolkarzowi regulację ramy na boki, do przodu i do tyłu, w celu uzyskania idealnie dostosowanej pozycji ramy i buta.
Oczekująca na opatentowanie koncepcja Vi-Concept jest prosta, ale skuteczna: Clap - Snap - Wrap - tak to się robi. Otwórz klapkę, zamknij ją i dokręć, obracając pokrętło dysku. Daje to zupełnie nowe uczucie jazdy na łyżwach, pełną kontrolę i idealne dopasowanie. Sznurowanie 360° i technologia pełnego owinięcia. Stalowy drut prześlizguje się przez teflonowe rurki wbudowane w skorupę. Skorupa jest sztywna i lekka, ma elegancki i wąski wygląd, a jednocześnie zapewnia komfort, którego potrzebujesz.
Anatomiczna wyściółka 3D jest umieszczona strategicznie wokół kostki i obszaru ścięgna buta, aby zapewnić najbardziej bezpieczne dopasowanie kostki i pięty.
Wyściółka wykonana jest z uretanu Poron, który powoli odbija się po kompresji, co zapewnia customowe dopasowanie podczas każdego użytkowania.
Skorupa Vi jest tutaj, aby przejąć kontrolę. "Vi" to nie tylko ewolucja - Vi to rewolucja.
Rama z włókna węglowego Vi-Pro.
Zaprojektowana bardziej jak podwozie samochodu wyścigowego Formuły 1, które musi być skonfigurowane dla każdego konkretnego toru wyścigowego. Po raz pierwszy w historii masz możliwość zmiany stosunku sztywności do elastyczności swojej ramy.
System EMV (Energy Management Vibration) ramy składa się z karbonowych batonów formowanych metodą kompresji o różnej długości, które można montować do ramy w celu zmiany stosunku EMV (co oznacza sztywność) ramy.
Rama wykonana jest z aluminium 7005. Jest wytłaczana i obrabiana CNC do perfekcji.
Posiada standardowe mocowanie 195 mm. W zestawie znajduje się pojedyncza Ośka M7 z łbem torx z nadrukiem lazer pierwszej klasy. W zestawie znajdują się dwie różne osie - jedna jest pusta na obu końcach z grotami M4 do montażu prętów EMV i jedna ośka z grotem M4 tylko po stronie głowicy. Należy zwrócić uwagę na instrukcję, której Ośki użyć w danym przypadku!
Rolki są dostarczane w stanie niezmontowanym.