Zwróć zamówienie
Potrzebujesz coś do nas zwrócić? Nie ma sprawy! Zadbaliśmy o to, aby było to bezproblemowe. W SkatePro możesz w łatwy sposób zarejestrować swój zwrot online i zamówić etykietę zwrotną za jedyne 29 zł.
Ewentualnie, możesz zarejestrować zwrot online i:
- odmówić przyjęcia paczki u kuriera
- wysłać ją z powrotem do nas na własną rękę
FAQs
Ile mam czasu na jego zwrot?
W SkatePro możesz zwrócić swoje produkty w ciągu 365 dni.
Gdzie muszę wysłać produkty, jeżeli nie chcę użyć etykiety zwrotnej od SkatePro?
SkatePro ApS
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Dania
Miej na uwadze, że paczka musi zostać doręczona bezpośrednio pod wskazany adres. Przesyłki nadane do punktów odbioru nie zostaną odebrane.
Jak mogę wymienić produkt?
Możesz łatwo zwrócić produkty i złożyć nowe zamówienie na nowy produkt, który chcesz otrzymać. Po powrocie paczki na magazyn i zarejestrowaniu jej w systemie, zwrócimy Ci pieniądze zgodnie z opcją wybraną w formularzu zwrotnym (na oryginalną metodę płatności lub na konto klienta SkatePro).
Czy mogę zwrócić każdy produkt?
Nie, nie wszystkie zamówione produkty można zwrócić. Nie możesz zwrócić usług, które nam zleciłeś, w celu modyfikacji produktów i produktów dostosowanych do Twoich potrzeb. Więcej informacji: Wyjątki dotyczące prawa do odstąpienia od umowy
Czy otrzymam zwrot kosztów wysyłki?
Zwrot kosztów wysyłki nastąpi w przypadku zwrotu całego zamówienia. Nie obejmuje to jednak kosztów wysyłki zwrotnej. (29 zł w przypadku korzystania z naszych usług zwrotu). Jeśli zwrócisz część zamówienia, nie otrzymasz zwrotu kosztów wysyłki. W takim przypadku zapłacisz zarówno koszty wysyłki, jak i koszty wysyłki zwrotnej. Niestety nie dokonujemy wymian. Jeśli chcesz zamówić nowy produkt, możesz to zrobić poprzez złożenie nowego zamówienia!