Zasady i warunki
Poniższe warunki dotyczą tylko zamówień z Polski.
SkatePro.com.pl jest własnością i jest zarządzane przez
SkatePro
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Dania
email@skatepro.com.pl
Tel 22 307 44 48
Duński NIP: DK28853866
Nie jesteśmy już zarejestrowani jako płatnik VAT w Polsce, ale składamy deklarację podatkową i płacimy VAT za pośrednictwem unijnego systemu OSS w Danii. Więcej informacji o systemie OSS znajdziesz na stronie internetowej Komisji Europejskiej. Informacje o danych rejestrowych naszej firmy znajdziesz tutaj: CVR.
Składanie zamówienia oraz opłata
- W zamówieniach mogą wystąpić błędy w druku, błędy w stanach magazynowych i zmiany cen. W każdym z tych przypadków poinformujemy Cię drogą e-mailową.
- Wszystkie ceny zawierają polski podatek VAT, co stanowi 23%.
- Podczas realizacji zamówienia zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na zasady oraz warunki. Kopię umowy możesz znaleźć w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.
- Tylko osoby pełnoletnie mogą dokonywać zakupów na SkatePro oraz osoby niepełnoletnie posiadające zgodę rodzica lub opiekuna.
- Wprowadzenie danych do faktury jest możliwe tylko przed złożeniem zamówienia. Nie ma możliwości korekty danych, a także wystawienia faktury z nowymi danymi lub dodania numeru NIP po złożeniu zamówienia.
- Kwota zamówienia będzie zaksięgowana po wysłaniu zamówienia w przypadku płatności: kartą kredytową & przez konto PayPal.
- Kwota zamówienia będzie zaksięgowana po potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności: przelewem internetowym & przelewem tradycyjnym.
- Usługi płatności Przelew elektroniczny i Kup teraz. Zapłać później są oferowane we współpracy z Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Szwecja. Więcej informacji o Warunkach Korzystania z Usługi Klarna Shopping znajdziesz tutaj. Informacje ogólne o Klarna znajdziesz tutaj. Twoje dane osobiste przetwarzane są z poszanowaniem obowiązujących przepisów ochrony danych osobowych i zgodnie z informacjami zawartymi w Polityce Prywatności firmy Klarna.
Dostawa
Czas dostawy to 2 dni robocze kurierem UPS, 2 dni robocze kurierem GLS lub 3 dni roboczych kurierem DPD. Podane informacje dotyczą produktów dostępnych w magazynie.
W przypadku zniszczonych lub niedoręczonych paczek.
Dokładnie sprawdź zamówione produkty zaraz po ich odebraniu, by wszystkie problemy lub wady zostały zgłoszone do SkatePro najszybciej, jak to tylko możliwe. Jeśli paczka jest zniszczona z zewnątrz lub obklejona taśmą firmy kurierskiej, prosimy o zgłoszenie tego kurierowi lub pracownikowi punktu odbioru podczas odbierania zamówienia. Następnie zgłoś to do SkatePro tak szybko, jak to możliwe, przesyłając zdjęcia uszkodzeń.
Jeśli paczka nie dotarła na czas, prosimy o zgłoszenie tego do SkatePro możliwie najszybciej po przewidywanej dacie doręczenia.
Polityka zwrotów
Zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 365 dni po otrzymaniu zamówienia.
- Zgodnie z prawem konsumenckim, można dokonać zwrotu zamówienia bez podania jakiejkolwiek przyczyny w trakcie 14 dni.
- SkatePro zapewnia możliwość dokonania zwrotu zamówionych produktów przez 365 dni od momentu otrzymania zamówienia. Zwracane produkty muszą być w takim samym stanie i ilości jak w momencie otrzymania zamówienia.
Produkty można zwracać w następujący sposób:
- Korzystając z naszego systemu Łatwe zwroty
- Decydując się na samodzielną wysyłkę
Zawsze polecamy zarejestrować zwrot przez Internet, korzystając z naszego systemu "Łatwe zwroty". Możesz w nim zamówić etykietę zwrotną. Możesz również odrzucić tę propozycję i zdecydować się na samodzielną wysyłkę. W obu przypadkach ponosisz odpowiedzialność za stan produktu, który zwracasz, od samej dostawy do momentu, w którym produkt fizycznie znajdzie się u nas.
Zwróć uwagę na fakt, że SkatePro nie pokrywa kosztów poniesionych podczas samodzielnej wysyłki. Gdy samodzielnie odsyłasz do nas produkt, musisz zadbać o to, by dołączyć do niego numer zamówienia. Jeśli nie chcesz rejestrować zwrotu online, koniecznie poinformuj nas o wysłaniu przedmiotu, wysyłając nam email. Możesz również skorzystać z naszego standardowego formularzu zwrotu, który należy również dołączyć w wersji papierowej od odsyłanego towaru.
Nie oferujemy prawa odstąpienia od umowy na poniżej podane produkty
- Usługi i produkty wyprodukowanie lub dostosowane do potrzeb indywidualnych klienta, kiedy proces produkcji lub dostosowania produktu się już rozpoczął. Następuje to tylko wtedy, kiedy wcześniej wyraziłeś/aś zgodę na rozpoczęcie procesu, zanim prawo odstąpienia od umowy wygasło.
- Czynności rekreacyjne, obejmujące rozrywkę lub wydarzenia sportowe, kiedy w umowie widnieje data lub okres, kiedy usługa ma zostać wykonana.
Zwrot kwoty zamówienia
Jeśli nie jesteś zadowolony/a z zamówionego produktu i chcesz uzyskać całkowity zwrot wartości zamówienia, zwrócone produkty nie mogą posiadać śladów użytkowania. W momencie otrzymania przesyłki zwrotnej ocenimy stan produktu i zwrócimy Ci kwotę, którą przelałeś/aś na nasze konto. Kwota zostanie zwrócona tą samą metodą płatności, którą otrzymaliśmy płatność. Na przykład, jeśli płatność została dokonana kartą kredytową, kwota zamówienia zostanie zwrócona na kartę kredytową.
Karty podarunkowe:
- Zwracając kartę podarunkową, otrzymasz zwrot wartości karty podarunkowej.
- Jeśli zamówienie zostało opłacone kartą podarunkową, w przypadku zwrotu zwrócimy kartę podarunkową.
- Jeśli częściowo opłaciłeś zamówienie kartą podarunkową i zwróciłeś swoje przedmioty, wartość karty podarunkowej zostanie zwrócona na twoje konto SkatePro. Pozostała kwota zostanie zwrócona przy użyciu oryginalnej metody płatności.
Mamy prawo czekać ze zwrotem kosztów zamówienia do momentu otrzymania zwróconych produktów w celu sprawdzenia stanu produktów.
Stan zwróconych produktów
Ty odpowiadasz za możliwe zniszczenie lub pomniejszenie wartości produktu, jeśli produkt został użyty/potraktowany w sposób inny niż zbadanie, ocenienie i zmierzenie właściwości i rozmiaru produktu. Jeśli produkt został sprawdzony/zmierzony bardziej niż opisano to powyżej, uznajemy produkt za używany. Oznacza to, że w przypadku odwołania/zwrotu, tylko część kwoty lub jej brak zostanie do Ciebie zwrócony, w zależności od oszacowanej wartości produktu.
Jeśli chcesz użyć swojego prawa do odstąpienia od umowy bez zamawiania przesyłki zwrotnej na naszej stronie, musisz odesłać produkty na adres:
SkatePro ApS
Omega 6, Søften
8382 Hinnerup
DK - Denmark
Reklamacje i gwarancja
Według Duńskiego Aktu Sprzedaży masz 24 miesiące na reklamacje każdego produktu. Prawo do reklamacji oznacza, że klient ma prawo reklamować usterkę produktu, która została zauważona zaraz po dostawie produktu. Reklamacja nie obejmuje uszkodzenia produktu, które wynika z nieodpowiedniego użytkowania lub innego zachowania, które wpłynęło na usterkę. Akceptacja reklamacji oznacza, że twój product zostanie naprawiony lub otrzymasz zwrot pieniędzy. Sposób rozwiązania reklamacji zależy od oceny poszczególnego przypadku przez SkatePro.
Reklamacja musi zostać zgłoszona w odpowiednim czasie po zauważeniu uszkodzenia. Reklamacje zgłoszone w ciągu 2 miesięcy od zauważenie uszkodzenia uznawane są za reklamacje zgłoszone w porę. Koszt wysyłki reklamowanego produktu pokrywa SkatePro, jednak tylko po wcześniejszym ustaleniu z pracownikiem Obsługi Klienta.
Aby rozważyć reklamację, musimy oszacować stan zakupionego produkt, możemy tego dokonać na dwa poniżej przedstawione sposoby:
- W większości przypadków reklamacje możemy rozważyć bez potrzeby odsyłania do nas produktu. Otrzymasz szybszą odpowiedź, wysyłając nam opis oraz zdjęcia uszkodzenia.
- Możesz również odesłać uszkodzony produkt do nas wraz z opisem oraz przyczyną uszkodzenia.
Zawsze polecamy zarejestrować zwrot przez Internet. Możesz zamówić etykietę zwrotną z naszej strony (DPD - 29 zł) lub wysłać do nas reklamowany produkt na własną rękę. Jeśli nie chcesz rejestrować zwrotu online, koniecznie poinformuj nas o wysłaniu przedmiotu, wysyłając nam email. Jeśli zdecydujesz się na wysyłkę bez korzystania z naszego kuriera, pokrywamy zwrot kosztów najtańszej z dostępnych możliwości. Pamiętaj, że to ty jesteś odpowiedzialny za produkt od momentu otrzymania go do momentu dostarczenia do SkatePro. Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zabezpieczony podczas transportu.
Polityka prywatności podczas składania zamówienia
Dokonując zamówienia na naszej stronie, kolekcjonujemy zakres danych personalnych. Proszę zauważyć, że akceptujesz naszą politykę prywatności używając tej strony, włącznie z cookies.
Polityka wyrównywania cen
MOŻEMY WYRÓWNAĆ CENĘ PRODUKTU DO TEJ OFEROWANEJ PRZEZ KONKURENCJĘ, JEŚLI SPEŁNIONE SĄ PONIŻSZE WARUNKI:
- Produkt musi być identyczny pod względem cech, rozmiaru, koloru i specyfikacji.
- Produkt na stronie internetowej konkurenta musi znajdować się w magazynie i być dostępny do bezpośredniego zamówienia na adres wysyłki.
- Wyrównanie ceny uwzględnia koszty wysyłki, dostawy i podatki, które mogą być naliczane na stronie internetowej konkurenta. Oznacza to, że jeśli produkt kosztuje 100zł na stronie konkurenta, a koszt wysyłki wynosi dodatkowe 30zł, wyrównamy cenę do łącznej kwoty 130zł.
- Wyrównanie ceny dostępne jest tylko przed zakupem.
- Różnica w cenie musi być znacząca i wynosić co najmniej 25zł.
- Witryna konkurenta jest polską witryną.
- Nie możemy wyrównać cen do produktów w wyprzedaży - obejmuje to oferty dla klientów, kupony i/lub jednorazowe promocje oferowane przez konkurencję, ogólne wyprzedaże lub wyprzedaże sezonowe (np. Cyberponiedziałek, Dzień Singla, Czarny Piątek, Boże Narodzenie itp.)
- Przedmiot objęty wyrównaniem cenowym nie może być przeznaczony do odsprzedaży i nie mogą obowiązywać żadne ograniczenia dotyczące kwoty zakupu.
- Konkurent nie jest witryną aukcyjną, taką jak eBay, ani witryną oferującą sprzedaż za pośrednictwem sprzedawców zewnętrznych, takich jak Amazon.
- Twoja prośba o wyrównanie ceny nie obejmuje produktów na specjalne zamówienie/wysyłkę.
- Wyrównujemy tylko ceny produktów, a nie usług, takich jak wysyłka, montaż lub obsługa serwisowa. Oznacza to, że jeśli cena produktu jest niższa w naszym sklepie, ale koszt wysyłki jest wyższy, nie wyrównujemy pełnego kosztu.
- Wyrównanie ceny nie może być łączone z innymi promocjami lub rabatami.
Możliwość wyrównania ceny jest każdorazowo weryfikowana indywidualnie przez naszych pracowników. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wyrównania ceny. Przeczytaj więcej o naszej polityce wyrównywania cen tutaj.
Zażalenie
Zażalenie może zostać złożone na stronie Komisji Europejskiej. To rozwiązanie jest szczególnie przydatne, jeśli jesteś obywatelem Unii Europejskiej i przebywasz na terenie innego kraju EU niż kraj, z którego pochodzisz. Zażalenie może zostać złożone tutaj. Podczas składania zażalenia prosimy o podanie naszego adresu e-mail: email@skatepro.com.pl
Inne
Wszystkie zamówienia na tej stronie są w języku polskim. Możesz zawsze znaleźć informacje o wcześniejszych zamówieniach poprzez zalogowanie się do swojego konta (na dole naszej strony). Jeśli się zarejestrujesz na naszej stronie, zawartość Twojego koszyka zakupów zostanie zapisana, i wysłana na Twój adres e-mail, w przypadku kiedy zamówienie zostanie przerwane.
Załącznik I – Standardowy formularz rezygnacji z zamówienia
Wypełnij ten formularz i zwróć go do nas tylko w przypadku rezygnacji z zamówienia.
Oświadczam, że chcę skorzystać z prawa do rezygnacji z zamówienia, dotyczącego sprzedaży poniższych produktów (*) /świadczenia poniższych usług (*)
- Zamówiono (data)/otrzymano (data)
- Imię i nazwisko klienta
- Adres klienta
- Podpis klienta (tylko w wypadku dostarczania dokumentu w wersji papierowej)
- Data
(*) Skreśl, jeśli nie dotyczy