MENU
×

Zasady i warunki

Poniższe warunki dotyczą tylko zamówień z Polski.

SkatePro.com.pl jest własnością i jest zarządzane przez

SkatePro ApS
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Dania

Tel: +48 223 074 448
e-mail: email@skatepro.com.pl
NIP: PL5263137845

Składanie zamówienia oraz opłata

  • W zamówieniach mogą wystąpić błędy w druku, błędy w stanach magazynowych i zmiany cen. W każdym z tych przypadków poinformujemy Cię drogą e-mailową.
  • Wszystkie ceny zawierają polski podatek VAT, co stanowi 23%. Wszystkie ceny przed przeceną są orientacyjnymi cenami katalogowymi, cenami konkurentów lub naszymi własnymi przed dokonaniem ostatecznych zmian.
  • Jeśli stworzyłeś/aś konto, możesz się zalogować i widzieć całą zawartość i status wszystkich twoich zamówień - zarówno obecnych jak i poprzednich. Jeśli nie utworzyłeś/aś konta, umowa będzie widoczna w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia, które dostaniesz drogą e-mailową.
  • Tylko osoby pełnoletnie mogą dokonywać zakupów na SkatePro oraz osoby niepełnoletnie posiadające zgodę rodzica lub opiekuna.
  • Wprowadzenie danych do faktury jest możliwe tylko przed złożeniem zamówienia. Nie ma możliwości korekty danych, a także wystawienia faktury z nowymi danymi lub dodania numeru NIP po złożeniu zamówienia.
  • Kwota zamówienia będzie zaksięgowana po wysłaniu zamówienia w przypadku płatności:
    • kartą kredytową
    • przez konto PayPal
  • Kwota zamówienia będzie zaksięgowana po potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności:
    • przelewem internetowym
    • przelewem tradycyjnym

Dostawa

Czas dostawy to 2 dni robocze kurierem UPS, 3 dni robocze kurierem GLS lub 4-5 dni roboczych Pocztą Polską.
Podane informacje dotyczą produktów dostępnych w magazynie.

Prawo odstąpienia od umowy

Każdy produkt może zostać zwrócony w przeciągu 365 dni od dnia dostawy. Jeśli zmieniłeś/aś zdanie co do złożonego zamówienia i chcesz zwrotu całej kwoty zamówienia, musisz zwrócić produkt w tym samym stanie i ilości w jakim je otrzymałeś/aś. Oznacza to, że możesz je przymierzyć i sprawdzić tak jak miałoby to miejsce w sklepie stacjonarnym, bez regularnego użytkowania produktu. Jeśli zdecydujesz się na zwrot produktu musisz nas o tym poinformować telefonicznie: 22 307 44 48 lub e-mailowo: email@skatepro.com.pl

Zwrot:
Zamówienia mogą zostać zwrócone w następujący sposób:

  • Odmów odbioru przesyłki.
  • Możesz również skorzystać z naszego standardowego formularza dot. rezygnacji z zamówienia i odesłać go razem ze zwrotem (zobacz Załącznik I).
  • Odeślij swoje zamówienie zamawiając przesyłkę zwrotną z naszej strony (szczegóły w zakładce „Dostawa i Zwroty”).
  • Odeślij swoje zamówienie na własną rękę na adres:
    SkatePro ApS
    Omega 6, Søften
    8382 Hinnerup
    DK - Denmark

PAMIĘTAJ, ABY POINFORMOWAĆ NAS O ZWROCIE ORAZ ABY DOŁĄCZYĆ SWÓJ NUMER ZAMÓWIENIA PODCZAS DOKONYWANIA ZWROTU. Możesz to zrobić poprzez wydrukowanie formularza zwrotnego na naszej stronie tak jak informujemy w zakładce „Dostawa i Zwroty”. Według prawa odstąpienia od umowy, klient pokrywa koszty przesyłki zwrotnej. Pamiętaj, że Ty odpowiadasz za produkt od momentu dostarczenia przesyłki do Ciebie do momentu zwrotu. Z tego powodu upewnij się, że produkt jest bezpieczne zapakowany do przesyłki.

Zwrot kwoty zamówienia

Jeśli nie jesteś zadowolony/a z zamówionego produktu i chcesz uzyskać całkowity zwrot wartości zamówienia, zwrócony produkt nie może posiadać śladów użytkowania. W momencie otrzymania przesyłki zwrotnej ocenimy stan produktu i zwrócimy Ci kwotę, którą przelałeś/aś na nasze konto. Kwota zostanie zwrócona tą samą metodą płatności, którą otrzymaliśmy płatność. Na przykład, jesli płatność zostałą dokonana kartą kredytową, kwota zamówienia zostanie zwrócona na kartę kredytową

Karty podarunkowe:

  • Zwracając kartę podarunkową otrzymasz zwrot wartości karty podarunkowej.
  • Jeśli zamówienie zostało opłacone kartą podarunkową, w przypadku zwrotu zwócimy kartę podarunkową.
  • Jeśli część zamówienia zostało opłacone kartą podarunkową, dokonując zwrotu produktów otrzymasz nową kartę podarunkową o wartości zwróconych przedmiotów wraz z wartością niewykorzystanej kwoty karty podarunkowej.

W przypadku zwrotu całego zamówienia dokonamy zwrotu kwoty całego zamówienia włącznie z kosztami dostawy.

Mamy prawo czekać ze zwrotem kosztów zamówienia do momentu otrzymania zwróconych produktów w celu sprawdzenia stanu produktów.

Stan zwróconych produktów

Ty odpowiadasz za możliwe zniszczenie lub pomniejszenie wartości produktu, jesli produkt został użyty/potraktowany w sposób inny niż zbadanie, ocenienie i zmierzenie właściwości i rozmiaru produktu. Jeśli produkt został sprawdzony/zmierzony bardziej niż opisano to powyżej, uznajemy produkt za używany. Oznacza to, że w przypadku odwołania/zwrotu, tylko część kwoty lub jej brak zostanie do Ciebie zwrócony, w zależności od oszacowanej wartości produktu.

Jeśli chcesz użyć swojego prawa do odstąpienia od umowy bez zamawiania przesyłki zwrotnej na naszej stronie, musisz odesłać produkty na adres:

SkatePro ApS
Omega 6, Søften
8382 Hinnerup
DK - Denmark

Nie oferujemy prawa odstąpienia od umowy na poniżej podane produkty:

  1. Usługi i produkty wyprodukowanie lub dostosowane do potrzeb indywidualnych klienta kiedy proces produkcji lub dostosowania produktu się już rozpoczął. To następuje tylko wtedy, kiedy wcześniej wyraziłeś/aś zgodę na rozpoczęcie procesu zanim prawo odstąpienia od umowy wygasło.
  2. Czynności rekreacyjne, obejmujące rozrywkę lub wydarzenia sportowe, kiedy w umowie widnieje data lub okres kiedy usługa ma zostać wykonana.

Reklamacje i gwarancja

Według Duńskiego Aktu Sprzedaży masz 24 miesiące na reklamacje każdego produktu. Prawo do reklamacji oznacza, że klient ma prawo reklamować usterkę produktu, która została zauważona zaraz po dostawie produktu. Reklamacja nie obejmuje uszkodzenia produktu, które wynika z nieodpowiedniego użytkowania lub innego zachowania, które wpłynęło na usterkę. Akceptacja reklamacji oznacza, że twój product zostanie naprawiony lub otrzymasz zwrot pieniędzy. Sposób rozwiązania reklamacji zależy od oceny poszczególnego przypadku przez SkatePro.

Reklamacja musi zostać zgłoszona w odpowiednim czasie po zauważeniu uszkodzenia. Reklamacje zgłoszone w ciągu 2 miesięcy od zauważenie uszkodzenia uznawane są za reklamacje zgłoszone w porę. Koszt wysyłki reklamowanego produktu pokrywa SkatePro, jednak tylko po wcześniejszym ustaleniu z pracownikiem Obsługi Klienta.

Aby rozważyć reklamację musimy oszacować stan zakupionego produkt, możemy tego dokonać na dwa poniżej przedstawione sposoby:

  • W większości przypadków reklamacje możemy rozważyć bez potrzeby odsyłania do nas produktu. Otrzymasz szybszą odpowiedź wysyłając nam opis oraz zdjęcia uszkodzenia.
  • Możesz również odesłać uszkodzony produkt do nas wraz z opisem oraz przyczyną uszkodzenia.

Podczas dokonywania zwrotu reklamowanych produktów, prosimy o wydrukowanie etykiety zwrotnej bezpośrednio z naszej strony, wypełnienie etykiety i dołączenie jej do przesyłki. Możesz zamówić kuriera zwrotnego z naszej strony (kurier GLS – 39 zł) lub wysłać do nas reklamowany produkt na własną rękę. Jeśli zdecydujesz się na wysyłkę bez korzystania z naszego kuriera, pokrywamy zwrot kosztów najtańszej z dostępnych możliwości. Pamiętaj, że to ty jesteś odpowiedzialny za produkt od momentu otrzymania go do momentu dostarczenia do SkatePro. Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zabezpieczony podczas transportu.

Polityka prywatności podczas składania zamówienia

Dokonując zamówienia na naszej stronie, kolekcjonujemy zakres danych personalnych. Dane, które rejestrujemy to imię, nazwisko adres oraz adres e-mail. Nie rejestrujemy danych dotyczączących Twojej karty kredytowej. Proszę zauważyć, że akceptujesz naszą politykę prywatności używając tej strony, włącznie z cookies.

Przekazujemy Twoje dane naszym partnerom logistycznym, abyśmy mogli z powodzeniem dostarczyć Twoje zamówienie: imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz e-mail.

Podmiotem odpowiedzialnym za treść na stronie www.skatepro.com.pl jest SkatePro ApS.

Jeśli jesteś zarejestrowany w bazie danych SkatePro ApS, masz możliwość sprzeciwu wobec rejestracji. Masz również prawo wglądu w zarejestrowane dane zgodnie z Aktem Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie zapytania odnośnie rejestracji danych prosimy kierować na: email@skatepro.com.pl

Zażalenie

Zażalenie może zostać złożone na stronie Komisji Europejskiej. To rozwiązanie jest szczególnie przydatne jeśli jesteś obywatelem Uni Europejskiej i przebywasz na terenie innego kraju EU niż kraj z którego pochodzisz. Zażalenie może zostać złożone tutaj. Podczas składania zażalenia prosimy o podanie naszego adresu e-mail: email@skatepro.com.pl

Inne

Wszystkie zamówienia na tej stronie są w języku polskim. Możesz zawsze znaleźć informacje o wcześniejszych zamówieniach poprzez zalogowanie się do swojego konta (na górze naszej strony). Zawartość Twojego koszyka zakupów jest zapisana, jeśli się zarejestrujesz na naszej stronie, i zostanie wysłana na Twój adres e-mail, w przypadku kiedy zamówienie zostanie przerwane.

Załącznik I – Standardowy formularz rezygnacji z zamówienia

Wypełnij ten formularz i zwróć go do nas tylko w przypadku rezygnacji z zamówienia.

Oświadczam, że chcę skorzystać z prawa do rezygnacji z zamówienia, dotyczącego sprzedaży poniższych produktów (*)/śwadczenia poniższych usług (*)
- Zamówiono (data)/otrzymano (data)
- Imię i nazwisko klienta
- Adres klienta
- Podpis klienta (tylko w wypadku dostarczania dokumentu w wersji papierowej)
- Data
(*) Skreśl jeśli nie dotyczy

SkatePro

';